Veelgestelde vragen over Lunchbox Groningen

Hoe werkt bestellen bij Lunchbox Groningen? Welke gerechten kan ik bestellen? Kan ik mijn bestelling afhalen?

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over het bestellen van uw bedrijfslunch bij Lunchbox Groningen. Van vragen over het bestelproces en de bezorging tot speciale wensen; wij hebben de informatie die u zoekt voor u op een rij gezet. Neem contact met ons op wanneer het antwoord op uw vraag er niet tussen staat. 

Bestellen

  • Hoe werkt bestellen bij Lunchbox Groningen?

    Bij Lunchbox Groningen kunt u 24/7 uw bedrijfslunch bestellen. Uw bestelling plaatst u eenvoudig op onze website. Alle gerechten staan hier uitgebreid afgebeeld en beschreven. Wij ontvangen uw bestelling het liefst minimaal een dag van te voren. Zo hebben wij voldoende tijd om uw gezonde en verse lunch voor te bereiden. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

    Om bij Lunchbox Groningen te bestellen heeft u geen inlogcodes of account nodig. Wij maken het u graag zo makkelijk mogelijk!

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Een dieetwens over het hoofd gezien of toch iets te weinig besteld? Geen probleem. Ook een aanpassing, zoals een ingrediënt meer of minder, kunt u eenvoudig aan ons doorgeven. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst op onze website, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. U kunt hierop per e-mail reageren met de door u gewenste wijziging. Wij hebben dan meteen alle benodigde informatie paraat en kunnen de gewenste aanpassingen doorvoeren. U kunt ook telefonisch contact opnemen via 050 311 57 03 of info@bedrijfslunch-groningen.nl zodat wij in overleg uw bestelling kunnen wijzigen. Wij zorgen dat het goed komt!

Lunchgerechten & bereiding

Betaling

  • Hoe werkt het met de betaling van mijn bestelling?

    Uw bestelling bij Lunchbox Groningen betaalt u naar wens contant bij levering of achteraf binnen 10 werkdagen via een factuur. Wij bieden ook de optie tot het ontvangen van een verzamelfactuur.

  • Zijn er ook acties of kortingen?

    Lunchbox Groningen heeft af en toe een actie, houd hiervoor onze website in de gaten. Voor bestellingen vanaf 100 personen kunnen wij u een korting aanbieden.

Bezorging

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Het bezorgen op locaties in Driebond, Eemspoort, Euvelgunne en Europapark is gratis. De bezorgkosten op andere locaties in de stad Groningen zijn €10,- per bestelling. Wij bezorgen onze bedrijfslunches in Groningen van maandag tot en met vrijdag tussen 11.00 en 13.00 uur. Wanneer u uw lunch liever op een ander tijdstip wilt ontvangen, dan zijn de bezorgkosten €20,- per bestelling. Buiten de stad Groningen rekenen wij een kilometervergoeding.

  • Kan ik de bestelling ook afhalen?

    Zeker! U kunt uw bestelling ook afhalen bij Lunchbox Groningen. In het bestelformulier geeft u bij opmerkingen aan wanneer u graag zelf uw bestelling wilt ophalen. Dan houden wij daar rekening mee.

    Afhaaltijden:
    Maandag:    10:00 uur - 13:00 uur
    Dinsdag:      10:00 uur - 13:00 uur
    Woensdag:  10:00 uur - 13:00 uur
    Donderdag: 10:00 uur - 13:00 uur
    Vrijdag:        10:00 uur - 13:00 uur
    Zaterdag:     op aanvraag
    Zondag:       op aanvraag

    Afhaallocatie:
    Lunchbox Groningen
    Aarhusweg 4-10
    9723 JJ  Groningen

    Contactgegevens:
    Telefoon: 050 311 57 03 (maaandag t/m vrijdag 9:00 uur - 17:00 uur)
    E-mail:    info@bedrijfslunch-groningen.nl

  • Waar bezorgt Lunchbox Groningen?

    Uw gezonde lunch bezorgen wij in de stad Groningen en tot maximaal 10 km daarbuiten. Wij bezorgen uw bestelling in isolatieboxen, zodat u verzekerd bent van een gekoeld of warm lunchgerecht. Alles voor de beste kwaliteit!

  • Wat zijn de bezorgtijden van Lunchbox Groningen?

    Onze standaard bezorgtijden zijn op maandag t/m vrijdag tussen 11:00 uur en 13:00 uur. Wilt u uw lunch op een ander tijdstip ontvangen? In overleg is er veel mogelijk. Neem dan even contact met ons op.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Tijdens het bestellen kunt u kiezen voor het gewenste tijdvak voor de levering van uw bedrijfslunch. Wij zorgen ervoor dat wij uw bestelling een uur voor het gekozen tijdvak leveren. Zo heeft u op tijd alles in huis en kunt u in alle rust uw voorbereidingen treffen. Uw gemak is onze zorg.

  • Is het mogelijk om de bezorgdatum of bezorgtijd te wijzigen?

    Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor u de bezorgdatum of het bezorgtijdstip moet wijzigen. Als u ons uiterlijk een dag van tevoren laat weten wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvangen, dan zorgen wij ervoor dat het goed komt. Stuur eenvoudig een e-mail als antwoord op uw bestelbevestiging of neem contact met ons op.

Openingstijden & contact

Een andere lunch online bestellen?

Naast bovenstaand assortiment kunt u bij ons ook onder andere broodjes, soepen, snacks, salades, fruit en zuivel bestellen voor uw kantoorlunch. U kunt zelfs eenvoudig complete lunchpakketten online bestellen, wel zo makkelijk! Wist u trouwens dat we gratis bezorgen op de industriegebieden Eemspoort, Euvelgunne en Driebond? Voor andere delen van de stad Groningen rekenen we slechts €10,- bezorgkosten per bestelling tussen 11:00 en 13:00. Op andere tijdstippen of in het weekend rekenen we v.a. €20,- bezorgkosten. Maak uw zakelijke lunch compleet en bekijk ons complete assortiment!

Bekijk het complete assortiment

De zekerheden van Lunchbox Groningen

Bezorgen of afhalen!

Bestellingen op Eemspoort, Driebond en Euvelgunne worden gratis bezorgd!

Altijd vers bereid!

Al onze lunches zijn met verse ingrediënten bereid. Geen kleffe weekendbollen, maar vers brood!

Rekening houdend met diëten

Geef het aan, wij houden rekening met allergieën en diëten!

Ruim belegd

Elke broodje is ruim belegd met verse producten huisgemaakte toppings of lekker belegd met roomboter!